Saturday, March 06, 2010

First Week in March

Hello everyone, how's your first week in march? Is it great? Last friday, i met up with my cell group and shared a lot. I think this week is bad for us, because we shared many sad stories,hikzz. But, i'm so happy because we can shared a lot of things we felt. We shared and cried together. Now, i can call them : my family. So thankful to God because He give me them all as my family.


Btw, i'm not in good mood this week. Many assignments, many sad stories, etc. Huaaah, i feel tired! Personal assignment is good for me, but group's assignment is bad! Yeaah, i must be patient with my friends and my group assignment. I'm totally care about the time and i want to finish it all quickly as possible, but my friends can't. I know i can't angry with my friends because of that. I'm sorry if i hurt you with my words, i don't mean that. Hope you can forgive me. .

Sorry,sorry, and sorry! I late posting this photos~"Positive Thinking Training". I was be a fasilitator in there-no prepare!bzzz.. But, it was great. I have many new friends now,hihi. Thanks for all the crew!^^


10 comments:

Anita Putri said...

hai im already followed and linked you ya :)

Ladyulia said...

hello,,,
u guys looks very fun,,,
what is the name of ur school dear???

Sufren said...

Tgs kelompok emang gak selalu menyenangkan, kdg karena kerja sama dan pengetahuan di antara kelompok yg kurang baik, nilai kelompok jadi buruk sehingga mempengaruhi nilai akhir (pengalaman pribadi soalnya hehe)

Memang harus banyak belajar bersabar dan terutama belajar asertif, Mei.. dan harus inget, kuliah gak sekedar mencapai nilai setinggi-tingginya... banyak nilai yang bisa kita dapati dari cuman kerjain tgs kelompok.. tetap berjuang ya..!

michelle_ said...

awesome stuff going on !
thanks much for the comments dear !
visit - follow - comment me back at..
glisters and blisters

Meilinda said...

@thank youu anitaa!
@ladyulia: tarumanagara university, not school.hehheee.
@ko sufren: yeaah! that's why. i'mt too sensitive ko.hehehe. abisna ga guna aja gtu tgs klmpk?hhehehe. asertif itu ap yaah?
@michelle: thx michelle! ^^

Sufren said...

jangan langsung nge-judge gak guna mei.. tgs klmpk bisa bikin kamu mengenali bermacam-macam karakter dan pribadi teman2 kamu... kamu jg bisa dapat byk pengalaman seru dr kerjain tgs klmpk.. ah, saya masih inget pernah bolos kuliah bersama teman2 gara2 harus wawancara manajer HRD.. ah, saya masih ingat jg harus nginap di rumah teman di Tangerang, hanya karena kerja kelompok... dll deh
itu yg saya bilang, ada byk hal yg bisa didapetin daripada sekedar angka-angka... coba liat sisi lainnya deh..

asertif itu jujur mengungkapkan apa yang kita rasakan dan pikirkan kepada seseorang dg cara2 yg halus

Meilinda said...

@ko sufren: yaa mgkn tgntg orang yg diajak kerja sama jga lah yaaa. maksudna ap yg ko2 blg ituu sih ak blm prnh dptin tuh?Wahahaha. mkna ak blg ga guna untuk skrg ini.hhe

Sufren said...

hmm.. intinya sih saya mau bilang apa yang kita kerjakan dalam hidup ini tak ada yang bernama sia-sia.. nanti kelak kamu akan lihat ada byk pelajaran yg bs dipetik...begitu aja deh...

kok bahasanya jadi berat ya hahaha

tetap semangat bekerja kelompok :)

Meilinda said...

hahaha. yah emang ga ad yg sia2 sih d dunia ini.hahahaha.
cm bgtulah tlalu keki.hha. iyaaa2, thx 4 ur advice.^^

黃立行Stanly said...

cool!i love it!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,情色,日本a片,美女,成人圖片區